FAQ

Veel gestelde vragen

Wij verzenden alles met PostNL, via MyParcel. Kijk voor meer info op www.myparcel.nl.

Pakketten en brievenbuspost worden 6 dagen per week (maandag t/m zaterdag), binnen 24 uur bezorgd in heel Nederland. Buiten Nederland sturen wij alleen als pakketpost. Levertijd ongeveer 2-4 dagen.

Zodra je bestelling wordt verzonden krijg je hiervan een bevestiging waarin een Track & Trace code staat vermeld. Je kunt hiermee eenvoudig zien waar je pakketje zich bevindt.

Producten met een beperkte houdbaarheid die je via deze webwinkel koopt kunnen niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Binnen Nederland maken we onderscheid in brievenbuspost en pakketpost.

Nederland:

  • Brievenbuspost: €4,75
  • Pakketpost: €6,00

Internationaal (alleen binnen EU):

  • Vast tarief: €9,-

Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen met een waarde van meer dan €50,- Dit is alleen van toepassing op bestellingen welke binnen Nederland worden geleverd en alleen voor consumenten (gratis verzending is niet mogelijk voor zakelijke klanten).

Bestellingen worden in deugdelijke verpakking verzonden (stevige envelop, brievenbusdoos of kartonnen doos). Als het warm weer is dan verpakken wij een speciaal koelelement mee zodat de chocolade geen gevaar loopt tijdens de verzending!

Klantenservice

Most frequent questions and answers

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Welke betaalmethoden bieden jullie?

Je kan bij ons betalen via iDeal, Credit Card, Paypal en bankoverschrijving.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@thechocolateshop.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Herroepingsrecht/Bedenktijd

Producten met een beperkte houdbaarheid die je via deze webwinkel koopt kunnen niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

onze contactgegevens

The Chocolate Shop

Limoenhof 1
2564KV, ‘s-Gravenhage, Nederland
Telefoon: 06-14854542
Email adres: info@thechocolateshop.nl

Triodos Bank Rekeningnummer tnv Ville de la Haye

  • IBAN: NL18 TRIO 0391 1954 76
  • BIC: TRIONL2U
  • KvK nummer: 27306628
  • BTW-identificatienummer: NL145352675B01

De waardering van www.thechocolateshop.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 91 reviews.

Scroll to Top