Klachtenprocedure

Garantie

Wij geven
om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie
aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling
kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u
aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om
binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons
hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen
wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Welke betaalmethoden bieden jullie?

Je kan bij ons betalen via iDeal, Credit Card, Paypal en bankoverschrijving.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@thechocolateshop.nl

Leidt
dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te
melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari
2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te
melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je
vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Herroepingsrecht/Bedenktijd

Producten
met een beperkte houdbaarheid die je via deze webwinkel koopt kunnen
niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van
toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Onze contactgegevens

The Chocolate Shop

Limoenhof 1
2564KV, ‘s-Gravenhage, Nederland
Telefoon: +31 (0)70-701.32.54
Email adres: info@thechocolateshop.nl

Triodos Bank Rekeningnummer tnv Ville de la Haye

  • IBAN: NL18 TRIO 0391 1954 76
  • BIC: TRIONL2U
  • KvK nummer: 27306628
  • BTW-identificatienummer: NL145352675B01
De waardering van www.thechocolateshop.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 243 reviews.