Shopping Cart

No products in the cart.

Klachtenprocedure

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons
hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Welke betaalmethoden bieden jullie?

Je kan bij ons betalen via iDeal, Credit Card, Paypal en bankoverschrijving.

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@thechocolateshop.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te
melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Herroepingsrecht/Bedenktijd

Producten met een beperkte houdbaarheid die je via deze webwinkel koopt kunnen niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Onze contactgegevens

The Chocolate Shop

Limoenhof 1
2564KV, ‘s-Gravenhage, Nederland
Telefoon: +31 (0)70-701.32.54
Email adres: info@thechocolateshop.nl

Triodos Bank Rekeningnummer tnv The Chocolate Shop

  • IBAN: NL18 TRIO 0391 1954 76
  • BIC: TRIONL2U
  • KvK nummer: 27306628
  • BTW-identificatienummer: NL145352675B01

De waardering van www.thechocolateshop.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 300 reviews.