Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Je kan bij ons betalen via iDeal, Credit Card, Paypal en bankoverschrijving.

 

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Herroepingsrecht/bedenktijd

Producten met een beperkte houdbaarheid die je via deze webwinkel koopt kunnen niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Contactgegevens

The Chocolate Shop

Limoenhof 1
2564KV, ‘s-Gravenhage, Nederland
Telefoon: 06-14854542
Email adres: [email protected]

Triodos Bank Rekeningnummer tnv Ville de la Haye

  • IBAN: NL18 TRIO 0391 1954 76
  • BIC: TRIONL2U
  • KvK nummer: 27306628
  • BTW-identificatienummer: NL145352675B01

Stuur ons een bericht

Mocht je overige vragen hebben, die hier niet beantwoord worden. Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier. We streven ernaar binnen 24 uur te reageren.

Jouw naam (verplicht)

Jouw Email (verplicht)

Onderwerp

Jouw bericht